«Ұлпан» романындағы кейіпкерлер әлемі
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: | «Адам жанының құпиясы» бөлімі |
Педагогтің аты-жөні: | КЕКЛОВА Алмагул Мукамгалиевна |
Күні: | |
Сыныбы:9 «Ә» | Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | «Ұлпан» романындағы кейіпкерлер әлемі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; |
Сабақтың мақсаты: | көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды |
Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) “Көңіл күй ” әдісі арқылы оқушыларға Жақсы көңіл күй жан шуағым Жұмыс жасау ережені еске түсіру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Бағалау парағын тарату. «Асық»
|
||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
2- минут
|
(Ұ) «Барабан айналдыру » әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Ғабит Махмұтұлы Мүсірепов қандай жазушы \Өресі биік өнер иесі, әдебиетке 20 — жылдардың екінші жартысында келген суреткер жазушы Ғабит Махмұтұлы Мүсірепов\Ұлпан романына сәйкес мақал мәтелдер айтады.\Ерін баққан әйел,елінде бағады/
Жалпы романдағы кейіпкерлер саны \90-ға жуық\ Ғ. Мүсіреповтың шығармалары қандай тақырыптарға арналады?\ Ғ.Мүсірепов өз шығармашылығында аяулы, асыл, қасиетті аналар образын бейнелеуге ерекше назар аударған |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру | ||||||
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу. 31 мин. |
Бейнетаспа қарау
№1-тапсырма: Жеке жұмыс Ұлпан романын оқу,сюжеттік жоспар құру
2- тапсырма топтық жұмыс 1-топ Шығарманың басты кейіпкері Ұлпан бейнесін топтастыру 2- топ «Попс» әдісі,яғни төрт сөйлем әдісімен Есеней бейнесін беру.
3-топ ВЕНН диаграммасы Түрікпен Мүсіреп пен Аңшы Мүсіреп бейнелерін суреттеу
3- тапсырма Жеке жұмыс Ұлпан романын оқу барысында өздеріңе ұнаған кейіпкерлер туралы жазу |
Жазылым— Айтылым
Жалпы — 1 балл — сюжеттік жоспар жазады.-1 балл Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін алмастыру арқылы тексеріп,бағалайды.
1- Топ Шығарманың басты кейіпкері Ұлпан бейнесін топтастыру
2-Топ Менің ойымша,Есеней Ұлпанды құтқарып дұрыс жасады. Себебі,қыз баласын өз қалауынсыз тұрмысқа беру дұрыс емес. Дәлел,Мұқанды өз рұқсатынсыз айттырып қойған болатын. Қорытынды,Есеней Ұлпанды адал жар етті. 3 Топ Түрікпен Мүсіреп пен Аңшы Мүсіреп бейнелерін ВЕНН диаграммасы арқылы суреттеу \Екеуі де Есенейдің досы,басты кейіпкер,екеуі де Мүсіреп/ Дескриптор 3- балл -топтап жазады-1 — Төрт сөйлемді жазады-1 Диаграмма арқылы суреттейді-1
«Мен үлгі тұтатын кейіпкер»-әдісі Оқушылар ұнаған кейіпкерлері туралы ізденіп,жазады. Дескриптор 2- балл Ұнаған кейіпкерді табады-1 -Кейіпкер туралы жалпы жазады-1
|
9-сынып оқулығы
Жұмыс дәптерлері
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
||||||
4- тапсырма
Жұптық жұмыс Кейіпкерлердің төлқұжатын жасау
«Жылдам табу» ойын ойнау әдісімен кейіпкерлерге байланысын салыстыру |
Жазылым:Осы тапсырманы орындай отырып оқушынын жазылым дағдысы қа“Төлқұжат”-әдісі
Аты: Келбеті: Мінезі: Мақсаты: Іс әрекеті:
Дескриптор 4- балл Аты мен келбетін табады-1 -Мінезін жазады-1 Мақсатын табады-1 Іс әрекетін анықтайды-1 лыптасады.
Белсенді тақтадан оқушылар сабақты қорыту мақсатында сәйкестендіру жұмысын жасайды. |
9-сынып хрестоматиясы.
Жұмыс дәптерлері |
|||||||
Сабақтың соңы
Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
Үйге тапсырма |
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. «Ұлпан ел-анасы» тақырыбына эссе жазу
|
Жеке жұмыс: — бүгінгі сабақ ұнады, .айтарым бар, есіме сақтадым.
— достарыммен бөлісемін |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы! Талпын!
|